Weekend!!!

Så det søndag, og hvor er weekenden fløjet afsted. Fredag eftermiddag og aften gik med at hygge med min søde lille søster, hvor vi bl.a. fik shoppet lidt, og ikke mindst slappet af og hygget foran fjerneren (med Ben & Jerrys – MUMS).

Ellers har den stået på arbejde, hygge med min kæreste, træning med en god veninde her i dag og ikke mindst en masse læsning.

Ovenstående musli-boller er blevet bagt her til aften,  og mums de er lækre. Der blev brugt netto’s “Luxus-musli” (dog blevet de tørrede bananer pillet ud), der både indeholder rosiner, nødder, lidt kokos, havregryn, osv. Skulle du få lyst til at give dig i kast med disse vidundere, er opskriften her – nuppet direkte fra Femina. Husk at bage rigeligt, da de er ideelle til at fryse ned!

Nu vil jeg nuppe en bolle, mens jeg sætter mig til rette og skriver lidt på min bachelor (tag nu og bliv færdig for dælan) – som der stadig er MEGET arbejde på.

Dette indlæg blev udgivet i Bagning, Hygge. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar