Hjemme igen…

Så er jeg hjemme igen, og gud hvor er det skønt! Jeg blev hentet i lufthavnen af min søde familie og nogle dejlige venner, og så var det hjem og hygge, på trods af at klokken allerede var blevet ret sen.
De sidste par dage er gået med lidt skole, og ellers bare med masser af familiehygge, og så flytning tilbage i min lejlighed. I morgen kommer min prins hjem, og vi skal for alvor flytte ind sammen, i vores lejlighed. Alt er så nyt og dejligt, og jeg skal lige finde mig til rette igen, og komme igang med min hverdag.

I morgen står den på fødselsdagsbrunch,  hygge med mine fine veninder, og gensyn med min kæreste om aftenen – sé det kan jo kun blive en god søndag! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Et svar til Hjemme igen…

  1. Ej et skønt billede 🙂

Skriv en kommentar