God weekend!

Wuuhuuu…… Fredag eftermiddag = snart weekend!

Jeg ville bare lige sige god weekend, inden at jeg smutter i biffen og ser Twiligt (ved godt den har fået meget kritik, men jeg SKAL se den). Efterfølgende står den højest sandsynligt på et par drinks, og måske en lille tur i byen.
I morgen skal jeg i Frederikskirken (den danske kirke), hvor der afholdes den årlige danske julebazar – og jeg glæææææder mig til at indsnuse lidt dansk julestemning, og hapse et par æbleskiver, det skal nok blive skønt!

Har jeg nogensinde fortalt hvor meget jeg elsker weekender, men hvem gør ikke også det? Resten af weekenden skal bruges på nogle middags- og cafeaftaler, og ellers bare afslapning. Snip, snap, snude – så er den weekend ude!

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar